Wycieczka do Farmy Iluzji
Dodane przez marcel dnia Czerwca 21 2016 10:38:56
25 maja 2016 uczniowie klas drugich oraz trzeciej pod opieką pań: Marii Buko, Iwony Kowalik, Joanny Witkowskiej, Agnieszki Michalak i Pauliny Czerniakowskiej udali się na wycieczkę do Farmy Iluzji w Trojanach.
Podróż z Naruszewa do Trojan trwała długo, ale i tak świetnie się bawiliśmy pod kierunkiem sympatycznej pani pilot, która inicjowała nam różne zabawy muzyczno- ruchowe.
Kiedy dotarliśmy na miejsce zaczęliśmy od zwiedzania Muzeum Iluzji, potem Latającej Chaty Tajemnic. Poszukiwaliśmy rozwiązań zagadki Lewitującego Kranu i bawiliśmy się w poszukiwaczy przygód w Wiklinowym Labiryncie. Oglądaliśmy świat do góry nogami w Zakręconym Domku, wędrowaliśmy też przez Lustrzany Labirynt.
W godzinach południowych zjedliśmy obiad i po krótkim odpoczynku dalej buszowaliśmy po Farmie. Co odważniejsi koledzy i koleżanki spróbowali swoich sił w parku linowym. Cała trasa obejmowała 10 zróżnicowanych przeszkód i dostarczyła wszystkim niebywałej dawki emocji. Podziwialiśmy tych, którym udało się ją przejść. Jeździliśmy także na karuzeli i ta forma zabawy wbrew pozorom wymagała od nas odwagi i kondycji psychicznej- ale daliśmy radę!
Po zakończeniu zabawy udaliśmy się na lody, no i oczywiście do sklepów z pamiątkami, bez tego nie może się udać żadna wycieczka. Wracaliśmy zmęczeni, ale zadowoleni i radośni, pełni wrażeń z udanej wycieczki.